تابستان1392....آسمان شهر منجیل...
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

یک شنبه 6 مهر 1393
ن : محمددانیال

تابستان1392....آسمان شهر منجیل...



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت22:31---4 آبان 1393
محمد این عکست فوقالعاده زیباست وخود عکس حرف برا گفتن زیاد داره سعی کن بیشتر رو عکاسی کار کنی میتونی با عکاسی حرفاتو به مخاطبت بیشتر برسونی زندگی زیباست تعبیر این زیبای دل ماست....شاد باشی سر بلند .....تو کارت موفق راضی باشی.....محمد محمد جلوه پاکی خدای نام مقدست سر مشق حدیث عاشقی است
پاسخ:سلام..... ممنون...نظر لطفتونه.... واقعیتش سرم شلوغه خیلی... خیلی ..خیلی....عکاسی رو خیلی دوس دارم....حرفه و هنر جالبیه..... از من که گذشت....امیدوارم شما به اوج تبهر و تخصص در این عرصه برسین...که میدونم شما لیاقت و پشتکارش رو دارین.... در پناه حق...منتظر نظراتتون هستم....


pari3a
ساعت14:30---12 مهر 1393
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟


مینا
ساعت13:10---12 مهر 1393
ممنون

Mina
ساعت20:01---9 مهر 1393
webloge khob dari movafagha bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عکسای من، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.